IN THE END IT'S ALL PEOPLE

Efter att jag forskat om Storytellingens effekter på upplevelseindustrin i Indien sa en grundare till ett yogacenter någonting med lugna energi och brittiska accent -

"In the end, it's all people". Det fastnade hos mig. Jag använder det som värdeord i allt jag skapar professionellt. Det visar på vem jag är och på hur jag värdesätter oss människors basala behov för att bygga varumärken och koncept. 


Nu vill jag omvandla allt jag har lärt mig i mina över 10 år, till givande frilansprojekt. 


Med erfarenhet från Brand, PR, storytelling, marknadsföring, grafisk design, event, projektledning och många strategier, känner jag mig trygg i att hjälpa andra att skapa de koncept och varumärken som de drömmer om. 


Jag jobbar främst business to consumer. Från varumärke direkt till målgrupp och användare. Mina främsta branscher är uppleveleindustrin, destination,  hotell, restaurang, mat&dryck och livsstilssegment som rör träning/hälsa, skönhet, outdoor och yoga. 



DETTA HAR ANDRA SAGT OM ATT JOBBA MED MIG:


" Lisa har ett otroligt driv och en stark kompetens framförallt inom varumärkesstrategi som hon också har en förmåga att omsätta i praktiska aktiviteter. Hon är duktig på att se helheten och tar sig alltid an nya utmaningar på ett positivt och proffsigt sätt. Lisa har en hög arbetskapacitet, stor lojalitet och är en stark kulturbärare för varumärket. I tillägg är Lisa positiv, öppen och inkluderande - en glädje att ha med i ett team där hon bidrar med både energi och kunskap."

Eva Lundström - Marketing & brand director Scandic


" Lisa har förmågan att lyfta blicken och se på uppgiften utifrån ett helhetstänk. När vi startade Femme Network hjälpte hon oss att ta fram vårt ramverk och utmanade oss att hitta värdet med vårt nätverk. Lisa lärde oss hur viktigt det är med Storytelling och nycklar för att hitta en röd tråd bland alla idéer. Dessutom har hon gjort vårt logga som vi har fått massvis av beröm för. En klippa att ha i mitt nätverk!" 

Clara Alvén grundare av Femme Network


"Lisa har en fantastisk förmåga att se helheten från ax till limpa och vara delaktig i hela processen. En strategisk kompetens parallellt med det som behövs här och nu vilket är den ständiga verkligheten inom hotell. Att balansera mellan kortsiktigt och långsiktigt i en extremt snabb bransch kräver stort fokus och tydlig strategisk målbild. Utöver hennes kompetenser är hon en kollega som alltid finns där och bidrar till en stark och bra kultur. Hoppas vi får glädjen att arbeta tillsammans igen."

Ulf Cato - VD Clarion Amaranten


"Lisa har den ovanliga talangen att balansera det strategiska- och operativa samtidigt. Med en fingertoppskänsla och enorm projektledarkunskap är hon en klippa att ha med i projekt! Jag tyckte mycket om att jobba tillsammans med henne och hennes kreativitet och kunskap smittar av sig på alla i närheten. Jag hoppas att vi får möjlighet att jobba tillsammans igen framöver."

Sophie Linnusar - Brand manager Starbucks 



GET IN TOUCH

Copyright © All Rights Reserved